Monday 6 January 2014

Het is weer zover

Bij het begin van elk nieuw jaar heb ik steevast één goed voornemen: dit jaar geen goeie voornemens...
Minder dan zes dagen later heb ik er toch weer enkele op papier.
Om er eentje te noemen: op een deftig uur gaan slapen.
Weet je wat er gebeurd met goeie voornemens? Die hou je niet. Ik toch niet, want ik ben dit jaar nog geen enkele keer voor middernacht in bed beland.
Nog zo'n goeie: geen nieuwe aankopen meer voor mijn hobby (mixed media). Yep... net twee kunstboeken besteld.
Waarom doen we het onszelf aan? Waarom dwingen we onszelf in een keurslijf van frustratie en schuldgevoel? En vooral, waarom blijven we hopen dat het dit jaar wél lukt, dat we kunnen veranderen?
Een lachertje, nietwaar?

In ieder geval, ik wens jullie:
Tijd om van de kleine dingen te genieten.
Rust om stil te staan bij mooie momenten.
Sterkte om tegenslagen te overwinnen.
Vriendschap om je hart te verwarmen.
Humor om wat somber is te kleuren.
Een glimlach om elke dag mee te beginnen.



Sofia y Dolores

1 comment: